And forgive us our debts,

as we also have forgiven our debtors.

And lead us not into temptation,

but deliver us from the evil one.

2015. július 2., csütörtök

Whisper Into The Night 5. rész (+16; +18)

Nos itt is volnék az új résszel. =) Legközelebb ígérem, hogy a G.P.L.-ből hozok.

Jó olvasást!
Puszi:

Ana


Whisper Into The Night


Nem tudom később mikor ért el az álom, de azt tudtam, hogy nem sok időt pihentem. A szemhéjam
mintha ólomból lett volna, de mikor lecsukódott, újra a vadállatként rámtörő Andreast láttam. Rettegtem.
Még most is, hogy nincs itt, hisz jól tudtam, bármikor bejöhet. A szobám kulcs nála volt. Óvatosan
lecsúsztam az ágyról. A mozdulattól a bőr megfeszült a hátamon, és újra izzó fájdalmat éreztem a
lapockámnál. Szorosan lehunytam a szemem, és vártam hogy a fájdalom enyhüljön. Tudtam, hogy előbb, vagy utóbb szembe kell ezzel néznem, így óvatosan a tükörhöz lépkedtem, és úgy fordultam, hogy a sebhelyre rálássak. A látványa rosszabb volt, mint amire számítottam. A bőröm felhólyagosodott, és körben véres volt. Tudtam, hogy fertőtlenítenem kell, de azt is hogy egyedül nem fog menni. Valahogy át kell jutnom Elyhez.
- Úr Isten! Ely! - kaptam a szám elé a kezem, hisz tegnap este óta nem tudtam róla semmit. Vajon ő jól van? Nem esett baja?
Teljesen kétségbe voltam esve. Ki kellett jutnom, még ha ezzel újra felbőszítem Andreast is. Az ajtóhoz siettem és megrángattam a kilincset. Igazam volt, az ajtót bezárta. Dühösen vágtam bele az ajtóba, amire még az öklöm is sajogni kezdett. Meglepve vettem észre, hogy egy pillanatra a billogozás fájdalmát is elvette az öklömbe nyilaló érzés. Újra nekimentem az ajtónak, most már két ököllel, és őrült tempóban vertem.
- Ana? - tesóm hangja kétségeesve csengett az ajtó túloldaláról.
- Ely? - ért el a felismerés. - Ely jól vagy?
- Semmi bajom. - nyögte halkan. - A faszér nem nyílik ez a szar! - rángatta dühösen a kilincset.
- Ely biztos jól vagy? Olyan fura a hangod! - kezdtem pánikolni, de igyekeztem hogy ez a hangomon ne hallatszódjon.
- Jól! - kiáltotta. - Csak egy kicsit szédülök. - mondta immáron halkabban. Forró könnyek gördültek végig az arcomon. Látni akartam őt. Tudni, hogy biztos rendben van.
- Ha történt volna valami, ugye elmondanád? - kérdeztem elfulló hangon.
- Igen. - mondta határozottan. - De miért vagy te bezárva?
- Nem hallottál semmit este? - döbbentem le.
- Uhm kellett volna? Nem nagyon emlékszek semmire a tegnapból, hazaértem és aludtam, mert fájt a
fejem. - Miért? Mi történt?
- Az most nem fontos. - döntöttem a fejem az ajtónak, elfogadtam, hogy nem tudok kijutni, és bíztam a testvéremben annyira, hogy nem hazudna nekem. Ezek után biztos nem. Tudja, mennyire fontos nekem, hogy ne essen baja.
- Szétrobban a fejem. - nyögte tesóm.
- Menj, és pihenj le. - mormogtam az orrom alatt, de elég hangosan ahhoz, hogy tesóm meghallja.
- És mi lesz veled? - kérdezte döbbenten.
- Be vagyok zárva. Úgy sem tudok kijutni.
- Okay. - nyögte tesóm – El fogunk menni... El fogunk... - ismételte manatraként.
- Úgy lesz... - suttogtam, majd elléptem az ajtómtól, és az ágyamhoz mentem.
Mikor felébredtem már este volt. A szobámat lepelként burkolta be a sötétség. Felkeltem és az
ablakomhoz léptem. Óvatosan félrehúztam a függönyt, és kikémleltem rajta. Esett az eső.
Pocsék hangulat, pocsék idő. Jellemző. Egy villám cikázott át az égen, majd egy dörgés követte. A függöny selyemként simított végig a tenyeremen, mikor visszaengedtem a helyére.
A gyomrom egy korgással juttatta eszembe, hogy a mai nap még nem ettem. Sosem voltam vékony alkat, de az utóbbi pár héten észrevehetően fogytam. A ruháim mint lecsúsztak a csípőmről és a vállamról. Ismét egy hangos dörrenés tört át az eső morajlásán, majd egy újabb zaj érkezett, immáron közelebbről. Az zár halk kattanással ugrott a helyére, majd Andreas lépett be az ajtón. Hiába volt sötét a szobában, tudtam hogy ő az. Éreztem a csontjaimban. Nem mozdultam. Nem vitt rá a lélek, pedig tudtam, hogy bántani akar. Mindig azt akarja.
- Kicsikém. - szólt gyengéden, miközben feloltotta szekrényen pihenő éjjeli lámpát. A sárgás fény halvány derengéssel borította be a szobát. Andreas egy bögrét tartott a kezében.
- Mit akarsz? - suttogtam. Nem is voltam biztos benne, hogy egyáltalán hallotta-e.
- Hoztam neked teát. - szelíd mosoly terült el az arcán tudtam, hogy valami nem stimmel. - Gyere idd
meg. Jót fog tenni.
- Nem vagyok szomjas. - igyekeztem bátran felelni, de a hangom még így is megremegett. Andreas
mosolya az arcára fagyott, és a szemében láttam a düh szikráját.
- Azt mondtam, hogy megiszod! - emelte fel a hangját, majd olyan erővel préselte össze az ajkait, hogy azok elfehéredtek. - Gyerünk! - kiáltott rám dühől izzó szemekkel.
Még mindig nem mozdultam. A félelem teljesen megbénított, hisz ha valamit akar az sosem jó. Miért
akarja ezt annyira rámeröltetni? Ez is a megszállottsága miatt van? Hogy el tudja játszani, hogy ténylegesen az ő bábja vagyok?
- Még van hat betű a nevemből. Szeretnéd azokat is magadon látni? - vonta fel a szemöldökét. - Bár meg kell hagyni gyönyörű lett. A levegő a tüdőmbe szorult az égő fájdalom gondolatára, és önkéntelenül és felé léptem. Még szinte fel sem fogtam, de már a teát kortyoltam, miközben ő a hajamat simogatta.
- Ügyes kislány. - suttogott, mintha az ő egyetlen gyermeke lennék, akit meg kéne védenie a világ
borzalmaitól. - Most pedig lefekvés, kisasszony! - húzta rám a takarót, majd egy puszit nyomott az
ajkaimra. A haja mostanra egy kissé hosszabb lett, mert éreztem ahogy a sötét szőke fürtök csiklandozzák az arcomat. A villanykapcsolóért nyúlt, majd lekattintotta azt, és kisétált a szobámból. A zár ismét egy kattanással jelezte, hogy vissza került az előbbi állapotába. Újra bezárva maradtam a rémálmaimmal, és a fájdalommal.
Másnap délután testvérem kábán sétált hazafelé, mikor valaki megérintette a vállát.
- Fekete öves vagyok! - kiálttoa el magát, miközben maga elé kapta a kezeit, de szinte azt sem fogta fel, hogy hol van. Csak tudná, mitől érzi magát ennyire rosszul!
- Na ezt – hangsúlyozta ki az illető – nehezen hiszem. - lépett Ely elé Tom, Billel együtt.
- Ahh hogy ti vagytok. - mondta ki fáradtan, majd ásított egyet.
- Elég nyúzott vagy. Minden oké? - vizslatta Tom, mire tesóm csak bólogatott.
- Anitával mi van? Mi történt vele, mikor nálatok voltam? Ugye jobban van már? - hadarta el a kérdéseit aggodalmasan Bill, mire Ely pislogva próbálta felfogni az imént hallottakat.
- Öhm... - gondolkozott, és felmutatta az egyik ujját. - Először is jól van. - csukta be a szemét és próbálta leküzdeni a szédülést. - Mi is volt a második kérdés? Ja oh! Igen... - bólogatott, mire Bill csak felvont szemöldökkel nézett rá, Tom pedig aggodalmasan méregette a kissé imbolygó lányt.
- Tudod, az az izé.... Tudod Bill ne légy barom... Tudod az amitől az ember fullad.... - keresgélte a
megfelelő hazugságot, mire Bill megszólalt.
- Asztma? - pislogott Bill.
- Az az! - kiáltott fel, majd elvesztet egyensúlyát Tomba kapaszkodva próbálta helyreállítani.
- Ely mi van veled? - kérdezte ijedten az idősebbik iker, mikor elkapta a lányt és óvatosan tartotta, amíg az nagyjából stabilan nem állt.
- Semmi csak haza akarok jutni! - hisztizett, be mire a fiúk hazakísérték.
- Beszélhetnék Nitával? - kérdezte csendesen Bill.
- Nem, nem beszélhetsz vele. - mutogatott neki. - Ana nagyon elfoglalt mostanság. - hazudta, majd az ajtó felé indult.
- Ely ezt nem veszem be. Tudom, hogy valami nincs rendjén. Elég rád nézni! - magyarázott Bill, mire
testvérem hatalmasat sóhajtott.
- Sajnálom Bill... Ha tehetném... - kezdett bele, de ekkor kivágódott az ajtó, és Andreas jelent meg, aki látszólag a postaláda felé tartott, mikor felpillantott és meglátta az ikreket.
- Ti? - arca eltorzult a dühtől.
- Mi csak... - kezdte Bill, mire Tom közbevágott.
- Hazakísértük Elizabethet, mivel nincs jól. - felelte higgadtan, pedig valószínűleg ő is ideges volt. Ely jól ismerte Tomot, hisz a legjobb barátok voltak, amíg az srácokat fel nem fedezték.
- Elizabeth, kicsikém mi a baj? - sietett hozzá, majd gyengéden a kezébe fogta a lány arcát, utána a vállát átkarolva a ház felé lökdöste. - Köszönöm, hogy hazakísértétek, innestől átveszem. - szólt vissza az ajtótól, majd egy könnyed mozdulattal becsapta maga mögött, kint hagyva a döbbenten pislogó ikreket.


Folyt. Köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése